Ze zijn er niet meer: De Kenteken Plaat Houders (KPH's)!!!

Alles wat niet in de andere categorieen past.

Berichtdoor Frank » do 06 okt, 2005 08:06

@destuif

Het bedrukken is bij de Firma Bestevaer TC in Oosterhout gedaan.
Tel: 024 - 343 94 90

http://www.bestevaertc.nl

P.s. zij leveren het alleen compleet dus met kentekenplaathouder er bij.
[size=75]C5 Break 1.8 16v Ligne Prestige 10-2002, Zilver, Pack Parking, Cruisecontrol
C3 Pluriel trapauto, 10-2003, Oranje (KHU)[/size]

[size=100]tot 8-9-2006, Xantia 2.0i sx 11-1993 (HD-SG-82), kph en chevrons op de achterklep, orga nr 6178, donker groen[/size]
Frank

Berichtdoor destuif » do 06 okt, 2005 09:37

Aha... :o
dat is de klant waar we de kale KPH's voor maakten! :lol:

We maakten ze ook voor andere drukkerijen, ik zal eens kijken wat ik kan doen...
Xsara Picasso 1.6HDi16v 80kW
destuif

Berichtdoor Frank » do 06 okt, 2005 13:09

He dat is ook toevallig.

Ja, ja, zo zie je maar de 'Nederlands Markt' is 'klein'.
[size=75]C5 Break 1.8 16v Ligne Prestige 10-2002, Zilver, Pack Parking, Cruisecontrol
C3 Pluriel trapauto, 10-2003, Oranje (KHU)[/size]

[size=100]tot 8-9-2006, Xantia 2.0i sx 11-1993 (HD-SG-82), kph en chevrons op de achterklep, orga nr 6178, donker groen[/size]
Frank

Berichtdoor wicky » do 06 okt, 2005 17:18

mijn xantia is sinds deze week voorzien van een xantiaclub nr plh \:D/
met dank aan zanvoortra
maakt hem toch net iets mooier :P

gr WICKY
CITROEN PICASSO 1.8 EXLUSIVE
VOLVO V50 2.4 momentum
gereden met een xantia 1.6i orga 6070 gt-gt-65

Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert !!!!
wicky

Berichtdoor Harm van Beek » do 06 okt, 2005 19:57

Jaloers....Is het al de 22e??? Rene, breng De KPH eens langs, ik zit morgen in Gent (Belgie)... :D
C5 Break 2.0 HDi-16v aut. Cool Tech Ph.2
Voor de C5-rijders
Harm van Beek

Woonplaats: 3 ex-Xantia's, ex-BX, ex-ZX, Ex-XM en nu de tweede C5

Berichtdoor destuif » ma 10 okt, 2005 17:50

Michiel Bliekendaal schreef:
Frank schreef:Michiel heeft dat via de vestiging van Brezan in Soest geregeld.

Ik heb twee maanden geleden per toeval contact gehad met het bedrijf dat ze uiteindelijk voor Brezan bedrukt heeft (kan even niet op de naam komen). Zij hebben de film nog bewaard en kunnen zo nieuwe drukken.

Helaas was de vestiging van Brezan in Veldhoven er mee gestopt en kon ik er op dat (en dit) moment eigenlijk geen geld in stoppen.

Zal morgen (als er behoefte aan is?) op de zaak het nummer van de drukker zoeken. Zij kunnen dan de naam van een bedrijf geven dat bij je in de buurt is, zodat die de levering verzorgen, want ze verkopen helaas niet rechtstreeks aan partikulieren.

Of nog even geduld hebben dan wil ik het ook wel regelen, in overleg met Jeroen!

Klopt allemaal, ik wil ze best weer bestellen en eventueel ook betalen als iemand ze in één keer afneemt. Ik heb alleen geen zin om de distributie te verzorgen.

Minimale afname was 100 stuks

Vandaag contact gehad met Bestevaer TC.
Desbetreffende persoon was niet aanwezig.
Beld morgen terug, zo niet, bel ik...
Levertijd ±2 weken, maar als ze de film nog hebben kan het misschien eerder.
Minimale afname 200 stuks... Zijn er zoveel te slijten binnen de club??? Distributie steunpunten...???
Kan iemand mij vertellen wat de voorgaande leveringen gekost hebben?
Dan kan ik me voorbereiden... :shock: :? :roll:

De groeten, DickStuif
destuif

Berichtdoor web » ma 10 okt, 2005 18:52

Zijn van die "klik" houders ook te regelen? Dat je geen gaten in je kentekenplaat hoeft te boren?

Als dat niks extra kost... je kan er altijd nog voor kiezen de kentekenplaat alsnog met keilbouten vast te zetten voor wie diefstal vreest :D echter een "popnagel-kph" monteren zonder gaten in de platen te boren kan niet :(
Afbeelding
web

Berichtdoor destuif » ma 10 okt, 2005 19:48

web schreef:Zijn van die "klik" houders ook te regelen? Dat je geen gaten in je kentekenplaat hoeft te boren?

Als dat niks extra kost... je kan er altijd nog voor kiezen de kentekenplaat alsnog met keilbouten vast te zetten voor wie diefstal vreest :D echter een "popnagel-kph" monteren zonder gaten in de platen te boren kan niet :(

Ik kan het na vragen!

http://www.bestevaertc.nl/body-nw/KTPH/Push.htm (met klik)

http://www.bestevaertc.nl/body-nw/KTPH/Clipper.htm (met klikhoekjes)

http://www.bestevaertc.nl/body-nw/KTPH/Inschuif.htm (aanhanger uitvoering)
Deze vind ik persoonlijk de mooiste! De KPH sluit rondom mooi af!
Wel een aanrader om je plaat alsnog met boutjes/schroefjes/popnageltjes vast te zetten!
destuif

Berichtdoor Pieter1974 » ma 10 okt, 2005 22:12

Precies de want kentekenplaten hebben echt nog wel de neiging van de auto te vallen anders.
Pieter
[img]http://www.vanlenten.eu/garfield1.jpg[/img] Peugeot 308 1.6 VTI 88kW
Pieter1974

Berichtdoor Harm van Beek » ma 10 okt, 2005 22:42

mm, popnagels, accuboormachine en popnageltang mee op de Poetsmeeting? of loop ik nu te hard???

Ik wil wel distribueren (Scrabble?) voor mijn regio...wat moet ik dan doen???
C5 Break 2.0 HDi-16v aut. Cool Tech Ph.2
Voor de C5-rijders
Harm van Beek

Woonplaats: 3 ex-Xantia's, ex-BX, ex-ZX, Ex-XM en nu de tweede C5

Berichtdoor destuif » ma 10 okt, 2005 22:56

Pieter1974 schreef:Precies de want kentekenplaten hebben echt nog wel de neiging van de auto te vallen anders.

Zoals ik eersder schreef; ik heb die KPH's zelf geproduceerd, en kwalitatief zijn de klik versies niet zo degelijk.

Alle gebruikte kunststoffen in een auto zijn op kracht en uithoudings vermogen getest, de KPH's zijn gemaakt van gerecycelde "Danoontje" bekers, of ander Polystyreen spuitgietafval.

Je hebt meer zekerheid wanneer je je kentekenplaat direct vastzet...
destuif

Berichtdoor web » di 11 okt, 2005 00:54

"Clipper" zijn idd prullen, die heb ik ook eens gehad op een auto. Gepriegel en het zit niet geweldig. Je kan ook nog eens die klemmetjes kwijtraken. Vergeet die dus maar.

"Push" achtige KPH's heb ik op de zwarte zitten nu (met reclame van de een of andere dealer), en dat zit als een huis en rammelvrij, ook na minstens vijf keer los en weer vast zetten. Pasvorm is goed, materiaal is dik zat, en dan is ook een danootje beker wel stevig :P Als je de nokjes niet een klein beetje "helpt" bij het monteren loop je eerder gevaar de plaat te verbuigen dan de KPH te mollen :) Om los te krijgen heb je op z'n minst een stevig zakmes of schroevendraaier nodig. Prima spul. En toch zijn de nokjes nauwelijks zichtbaar, in geen verhouding tot een stel van die lelijke popnagels in ieder geval.

Inschuif houder is netjes als je geen randje wil zien, maar voor wie geen gaten in z'n plaat wil boren geen oplossing.

Reden dat ik een "push" systeem zou willen is dat de plaat van de zwarte nu "maagdelijk" is, en als ik er alsnog een paar van die lelijke popnagels doorheen moet rossen zie ik dat als een stap achteruit. Dan blijf ik gewoon met de KPH van Henk Griffioen uit Weesp rondrijden ;)

Maar als ik de enige daarin ben... tsjah... dan moet je het niet van mij af laten hangen. Natuurlijk sluit een "push" KPH schroeven niet uit, maar andersom wel. Dusja, laat het maar van de kosten en van de anderen afhangen. De meesten zullen wel platen hebben waar al gaten in zitten, dan maakt het niet zoveel meer uit... ik had toevallig de mazzel dat meneer Griffioen oog voor detail had :D

Marcel

(op de rode zit trouwens al wel een KPH, want die had al gaten in de plaat ; en het is toch maar een tussenauto...)
Afbeelding
web

Berichtdoor destuif » wo 12 okt, 2005 00:05

web schreef:"Push" achtige KPH's... ...Reden dat ik een "push" systeem zou willen is dat de plaat van de zwarte nu "maagdelijk" is...

Morgen krijg ik te horen of het allemaal mogelijk is, want ik moest eerste instantie regelen via Brezan Soest of Veldhoven!

Ik heb offerte aangevraagt 50/50 gewone achterplaten, en "push"versie!
Laatst bijgewerkt door destuif op wo 12 okt, 2005 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.
destuif

Berichtdoor web » wo 12 okt, 2005 00:35

Brezan Soest woon ik 2 kilometer vandaan! En ik ken (een deel van) het personeel ook... dus geen probleem om e.e.a. te regelen als dat nodig is, echter ik heb niet de middelen om een hele serie KPH's voor te schieten.
Afbeelding
web

Berichtdoor Jeroen » wo 12 okt, 2005 00:42

Dat doe ik wel.
Jeroen
Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen